Hodnocení obchodu
Výpis hodnocení
G
Gabriela
Nejdříve jsem hodnotila negativně, protože firma nekomunikovala, ale objednávka jim nechtěně zapadla a když jsem urgovala podruhé tak se omluvili a dostala jsem skleničku na víno navíc. To mě moc potěšilo,rozhodně to není samozřejmostí. Takže doporučuji. Skleničky jsou krásné 🙂
EB
Eva Bidrmanova
RS
Richard Svobodnik
HZ
Hana Zuchnická
Jsem velmi nespokojena. Zaplatila jsem převodem a přesto po mě bylo požadováno z boxu zaplatit znovu. Volala jsem, několikrát, číslo bylo nedostupné. Na jiné číslo, tipli mi to. Pak bylo zboží odesláno zpět. Takže produkt nemam a zaplatila jsem ho.
A
Administrator
(Administrátor)
Dobrý den,
dle domluvy jsme zaslali balíček znovu. Bohužel došlo z naší strany ke špatnému vytisknutí štítku sdobírkou i přestože jsme vám to změnili na PŘEVODEM - APPLE PAY.
Jsme rádi, že jste u nás nakoupila a pro zlepšení našich služeb uděláme maximum.
Nezlobte se a přeji Vám hezký den!
Teřl N.
CD
COSTESCU MARIUS DANIEL
Dobry den,jsem velmi spokojeny,mate nejlepsi zbozi,Doporucuju,dekuju vam pekne,jste uzasny
IV
Ivana Vinopalova
Velice spokojená
HJ
Helena Jirickova
Ne nejsem měsíc jsem čekala- drahé jsou a čekala jsem dělají hezčí- navíc mně přišla jedna ze vnitř upatlaná už po nějakém nápoji- fuj- tajbl nedoporučuji - jsem sklamaná a už od Vás nic!!! Jirickova
A
Administrator
(Administrátor)
Vážená paní Jiřičková,
velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost s naším produktem. Chtěli bychom se Vám upřímně omluvit za zklamání, které Vám objednávka způsobila.
To, že Vám dorazil jeden z kusů znečištěný, je naprosto nepřijatelné a v žádném případě to neodpovídá našim standardům kvality. Jsme z této informace v šoku a hluboce se za toto pochybení omlouváme. Stejně tak nás mrzí dlouhá čekací doba a skutečnost, že vzhled produktu nesplnil Vaše očekávání.
Rádi bychom situaci co nejdříve napravili. Samozřejmě Vám nabízíme vrácení peněz v plné výši. Prosím, kontaktujte nás na emailu [alsen@.alsen.cz] a vše ihned vyřešíme.
Chápeme Vaše rozhořčení. Vaše zpětná vazba je pro nás klíčová, abychom podobným situacím v budoucnu předešli.
Ještě jednou se omlouváme.
S pozdravem,
Tým ALSEN.CZ
JP
Jaroslav Pertl
LŠ
Lenka Štěpánková
V
vladimír
Dobrý den,
obchod v pohodě, ale když jsem volal zvedl mi to někdo a domluvili jsme se že dotyčný pošle kus který mi chybí a neposlal mi nic a 14 dni nezvedal telefon.
tak jsem si to objednal i bez dotyčného a všechno přišlo v pořádku
A
Administrator
(Administrátor)
Vážený zákazníku,
děkujeme za Vaši upřímnou recenzi a čas, který jste jí věnoval.
Velice nás mrzí, že Vaše první zkušenost s námi nebyla bezchybná. Je nám upřímně líto, že Vám v objednávce chyběl díl a že naše následná komunikace selhala. To, že se Vám kolega neozval a neposlal chybějící kus, je naprosto neomluvitelné a neodpovídá to našim standardům zákaznického servisu.
Jsme rádi, že Vaše druhá objednávka proběhla v pořádku a vše dorazilo, jak mělo. Přesto chápeme Vaše rozhořčení z předchozí situace.
Vaše zpětná vazba je pro nás velmi důležitá a pomůže nám interně prověřit, kde se stala chyba, aby se to již neopakovalo.
Ještě jednou se omlouváme za způsobené komplikace.
S pozdravem,
Tým ALSEN.CZ
LP
Ludek Přichystal
H
Hana
Jsem velmi spokojená jak s kvalitou výrobku, tak i s komunikací, všechno proběhlo v naprostém pořádku, děkuji mockrát a vřele doporučuji.
VK
Vladimír Keprt
JS
Jana Stehnová
SB
Stanislav Blabla
OJ
Olga Jelínková
TL
Taťána Lorencová
KH
Karel Heřman
